Jak by mohlo vypadat prostorové a funkční řešení ve vnitroblocích?
Urbanistická koncepce nabízí dvě varianty možného řešení VNITROBLOKŮ (prostory mezi ostatními bytovými domy). Zjišťujeme jaké pojetí a prvky by se vám ve vnitroblocích líbily či nikoli.
📄 Podrobný návrh obou variant si můžete stáhnout zde:
Před zahájením vyplňování ankety doporučujeme si podrobný návrh nejdříve stáhnout nebo otevřít v samostatném okně.
Otázka řešení vnitrobloků se týká i řešení parkování. Nová parkovací místa mohou být řešena se vsakovací dlažbou a výsadbou stromů, kde to umožní podzemní inženýrské sítě. Obě varinaty koncepčního pojetí (Varianta A i B) by přiměřeně navyšovaly počty parkovacích míst (o cca 21, resp. 35 míst).
🅰 Varianta A – parkování spíše ve vnitroblocích
Tato koncepční varianta by umožnila navýšit kapacitu parkování o cca 21 nových parkovacích míst, která by mohla být umístěna mezi domy – právě do vnitrobloků do méně frekventovaných míst (zejména ve východní části sídliště u zahrádek). Ulice se v této koncepční variantě mohou proměnit v pobytové zóny se zelení, trvalkami, posezením a stromy.
🅱 Varianta B – tradiční uliční parkování
Tato varianta by umožnila navýšit kapacitu parkování o cca 35 nových parkovacích míst, která by mohla být intenzivněji rozmístěna podél ulic, a to v tradičním uspořádání – vozovka, parkování, chodník. V této koncepční variantě by tedy vnitrobloky mohly zůstat téměř beze změn – zelené, s mlatovými cestami, posezením a případnými herními prvky. Stromy by mohly být vysazovány mezi parkovací místa.
