Anketa 5 - Vnitrobloky
Demografie
Otázky č. 1 - 6 cílí na nezbytné demografické údaje, abychom vás lépe poznali.

Jste?*

Jste?*

Vyberte jednu odpověď.

Do jaké věkové kategorie spadáte?*

Do jaké věkové kategorie spadáte?*

Vyberte jednu odpověď.

Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?*

Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?*

Vyberte jednu odpověď.

Jaká je vaše ekonomická aktivita?*

Jaká je vaše ekonomická aktivita?*

Vyberte jednu odpověď.

Kde bydlíte?*

Kde bydlíte?*

Vyberte jednu odpověď.

Jak dlouho žijete v obci Mokrá-Horákov?*

Jak dlouho žijete v obci Mokrá-Horákov?*

Vyberte jednu odpověď.

Anketa 5 - Vnitrobloky

Jaký charakter VNITROBLOKŮ je Vám obecně bližší? (Nezávisle na celkové urbanistické koncepci nového sídliště.)*

Jaký charakter VNITROBLOKŮ je Vám obecně bližší? (Nezávisle na celkové urbanistické koncepci nového sídliště.)*

Vyberte jednu odpověď.

Preferujete ulice klidnější, bezpečnější a umožňující setkávání nebo standardně řešené s podélnými a kolmými stáními? *

Preferujete ulice klidnější, bezpečnější a umožňující setkávání nebo standardně řešené s podélnými a kolmými stáními? *

Vyberte jednu odpověď.

Preferujete VNITROBLOKY klidnější, se stromy, trávou a cestami nebo s citlivě navrženými parkovacími stáními a možností zaparkovat si pod okny? *

Preferujete VNITROBLOKY klidnější, se stromy, trávou a cestami nebo s citlivě navrženými parkovacími stáními a možností zaparkovat si pod okny? *

Vyberte jednu odpověď.

Jak by mohlo vypadat prostorové a funkční řešení ve vnitroblocích?

 

Urbanistická koncepce nabízí dvě varianty možného řešení VNITROBLOKŮ (prostory mezi ostatními bytovými domy). Zjišťujeme jaké pojetí a prvky by se vám ve vnitroblocích líbily či nikoli.

 

📄 Podrobný návrh obou variant si můžete stáhnout zde:

Mokrá-Horákov – Vnitrobloky 

 

Před zahájením vyplňování ankety doporučujeme si podrobný návrh nejdříve stáhnout nebo otevřít v samostatném okně.

Otázka řešení vnitrobloků se týká i řešení parkování. Nová parkovací místa mohou být řešena se vsakovací dlažbou a výsadbou stromů, kde to umožní podzemní inženýrské sítě. Obě varinaty koncepčního pojetí (Varianta A i B) by přiměřeně navyšovaly počty parkovacích míst (o cca 21, resp. 35 míst).

Pro zvětšení klikněte

🅰 Varianta A – parkování spíše ve vnitroblocích

Tato koncepční varianta by umožnila navýšit kapacitu parkování o cca 21 nových parkovacích míst, která by mohla být umístěna mezi domy – právě do vnitrobloků do méně frekventovaných míst (zejména ve východní části sídliště u zahrádek). Ulice se v této koncepční variantě mohou proměnit v pobytové zóny se zelení, trvalkami, posezením a stromy.

 

🅱 Varianta B – tradiční uliční parkování

Tato varianta by umožnila navýšit kapacitu parkování o cca 35 nových parkovacích míst, která by mohla být intenzivněji rozmístěna podél ulic, a to v tradičním uspořádání – vozovka, parkování, chodník. V této koncepční variantě by tedy vnitrobloky mohly zůstat téměř beze změn – zelené, s mlatovými cestami, posezením a případnými herními prvky. Stromy by mohly být vysazovány mezi parkovací místa.

Pro zvětšení klikněte